نماینده یک شرکت چینی فعال در تولید ماشین‌آلات زباله‌سوز به دنبال پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل با حضور در دفتر شهردار برای راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز اعلام آمادگی کرد.

نیروگاه زباله‌سوز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا از روابط عمومی شهرداری آمل، این شرکت سابقه فعالیت ۱۵ ساله در تولید و راه‌اندازی کارخانه‌های زباله‌سوز و تبدیل زباله به انرژی در شهرهای نوشهر، ساری و کهریزک را دارد. پیشنهادها و طرح‌های قابل اجرا از سوی نماینده شرکت چینی در جلسه‌ای با حضور ابراهیم‌زاده، رئیس شورای اسلامی شهر آمل، هاشمی شهردار آمل، مقدس معاون خدمات شهری، موتمنی معاون معماری و شهرسازی و للهی رئیس سازمان پسماند مطرح شد.

سیدحمید هاشمی از انتخاب پیمانکار احداث خط پردازش زباله شهرستان آمل خبر داد و گفت: احداث خط پردازش زباله با اعتبارات دولتی راه‌اندازی خواهد شد. این طرح ملی در چند فاز انجام خواهد شد، هم‌اکنون با پیگیری‌های انجام شده ۷۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی به این پروژه اختصاص یافت که با انتخاب پیمانکار در فاز نخست خرید تجهیزات انجام می‌شود.

شهردار آمل افزود: راه‌اندازی خط پردازش زباله با هدف کم‌حجم‌سازی و جداسازی زباله خشک از تر اجرایی می‌شود، تکمیل خط پردازش زباله با ظرفیت پردازش ۲۵۰ تن زباله در روز، حداقل به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

کد خبر 541143
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha